Сервиз, удължаване на гаранция, връщане на стока

Стандартната гаранция за всеки уред Russell Hobbs е двугодишна. Можете да я удължите с една допълнителна година, като регистрирате покупката си безплатно тук.

Считано от 01.01.2024 нуждата от гаранционна карта отпада, гаранционна карта не се издава и не е необходима за предявяване на рекламация дори за уреди, закупени преди тази дата. Гаранцията на уредите е валидна срещу представяне на касов бон (фактура, банково извлечение, разписка за пощенски превод). Ако сте изгубили своя касов бон или разписка за пощенски превод от куриера, задължително я изискайте от близкия куриерски офис.

Гаранционно и извънгаранционно обслужване на уредите Russell Hobbs извършваме пряко ние от Ръсел Хобс БГ. Ако желаете да предявите рекламация, изпратете ни уреда, задължително касовата бележка (извлечение, фактура, разписка за пощенски превод) и кратко описание на проблема. Изпратете до офис Еконт – София – Карпузица, за Ремисо ЕООД, тел 0884978435

 Ако желаете да върнете своята покупка, можете да го направите в 14дневен срок след получаването й:

  1. Изпратете уреда и платежния документ от поръчката в оригинал.
  2. Ако желаете, направете копия за личния си архив.
  3. Пратката адресирайте до Ремисо ЕООД, офис Еконт – София – Карпузица, тел 0884978435.
  4. Заплатете куриерската услуга за своя сметка.
  5. В пратката приложете своя банкова сметка, по която желаете да се възстанови сумата, заплатена за продукта.
  6. Суми, заплатени за коректно изпълнени куриерски услуги не се възстановяват.
  7. Стараем се да възстановим заплатените суми за върната стока още в деня на пристигането на върнатия уред при нас.
Shopping Cart