Често задавани въпроси

В: Мога ли да изпробвам уреда, преди да заплатя пратката?
О: Можете да проверите съдържанието на пратката, но Ви молим да не ползвате уреда, в случай, че не е това, което очаквате. Свържете се с нас, за да Ви съдействаме, ако желаете да върнете уреда.
В: Къде да регистрирам уреда си, за да удължа неговата гаранция?
О: За да удължите гаранцията на Вашия уред натиснете тук.
В: Уредът ми се развали. Трябва ми сервиз. Към кого да се обърна?
О: Гаранционно или извънгаранционно обслужване на уредите Russell Hobbs се извършва от сервиз Роял Електроникс. Адрес и телефон на сервиз във Вашия град ще намерите тук.
В: От сервиза издадоха протокол за замяна. Какво да направя, за да получа нов уред?
О: Изпратете ни протокола от сервиза, оригиналната гаранционна карта и разписката за пощенски паричен превод (фискален документ, заместващ касовия бон, който получавате от куриера при доставката на уреда). Ползвайте куриерска служба Еконт и изпратете до адрес София, офис Еконт – Княжево, получател Ремисо ЕООД, телефон за връзка 088 497 8435. Не забравяйте да заплатите куриерската услуга – доставката на документите е ангажимент на клиента. Не забравяйте да уточните в кой офис на Еконт желаете да получите новия уред. Ще го изпратим веднага, щом получим нужните документи. Новата пратка ще бъде ще бъде за наша сметка.
Ние в Ремисо ЕООД прилагаме изискванията на Европейският Общ регламент за защита на личните данни (ОРЗЛД) и Вашите данни винаги са защитени чрез криптирана връзка, сигурни сървъри и от нашите лоялни служители. Повече информация за начина, по който защитаваме данните Ви можете да прочетете в Общите Условия за ползване на сайта. Ако желаете да закрием Вашият потребителски профил на сайта е нужно само да се свържете с нас чрез контакт формата или посочените телефони.
Благодарим Ви, че сте наш клиент!
